Saturday 21 April 2012

Seringan Karaoke Ke Pingkat Final Dah Berakhir

Assalamualaikum....


Saya selaku wakil pihak penganjur akan beritahu anda Finalis2 yang akan bertanding pada 28hb April 2012 bersamaan Hari Sabtu jam 3.00 ptg (waktu malaysia) Atau 4.00 sore (Waktu Indonesia).
Kepada semua peserta doa-doa kan lah moga2 kalian semua tercalon diantara 15 orang Finalis yang akan ke peringkat Final.


Al-Hamdulillah hari semua berjalan dengan lancar dan amat. Saya ucapankan ribuan terima kasih kepada semua yang menjayakan aktivi karaoke pada hari ini. Kepada semua peserta yang menyertai pertandingan karaoke pada hari ini..Saya ucapkan setinggi terima kasih kerana sudi menyertai pertandingan yang julong-julong kalinya yang diadakan pada hari ini anjuran dari pihak Room Malaysia:1.


Kepada pihak urus setia segolong tahniah kerana kita dapat buat yang terbaik bagi menjayakan aktivi pada hari ini.Saya mewakili seluruh ahli jawatan pihak Room Malaysia:1 memohon kemaafan sekiranya semasa aktiviti dijalankan tak menyenangkan bagi semua peserta yang terlibat..Akhir kata dari saya semoga 15 orang yang terlibat supaya menujukan nyanyi yang lebih baik daripada hari ini.


Wassalam...


Yang Benar,

Pihak Urusetia Room Malaysia:1

No comments:

Post a Comment